Beyzaok12345 Merhaba arkadaşlar bugün doktoruma gittim bebeğimin cinsiyeti kız 26+3 haftalık hamileyim bebeğim 1.70 gram kilosu birazcık fazla sesi Benim gibi olan varmı aklıma takıldı kızlar 😱😍
madl41 Beyzaok12345 Benim kız 32. Haftasında 1800 dü doktor haftasıyla uyumlu dedi🤷♀️ Sizin genetik mi ? Boy kilo genelde anne babaya göre değişiyor.
Gulsevm Beyzaok12345 benim bebeğim 31 haftalık 1800 gramdı doktorum cok iyi demişti 26. Haftamda daha 700 800 gramdı senin bahsetmek istediğin 1700 gram mi yoka 1070 gram mi ?
Beyzaok12345 gurcem kuzum 1.700 gram değil 1.70 gram ☺️ Gayet sağlıklı normal dedi suyum biraz fazlaymış ama şeker yüklemesi yaptırıcam bide ona bakacakmış zaten şeker çıkarsa diyet vericek çok fazla almaz diye düşünüyorum ama bi sıkıntımız yok 😘
Terspektif Beyzaok12345 canım 1.70 gram konusunda yanlışın var bencede 1700 dür çünkü benim 15 haftada 118 gr dı. 1.70 yok gibi bişey
Beyzaok12345 madl41 ayenn kuzum büyük ihtimal genetik çünkü eşim 3.600 doğmuş benim tarafımda biraz iri 😍☺️
Ozge3747 Terspektif Aynı anlama gelmiyor 1700 ayrı 1070 ayrıdır. 1700-bin yediyüz gram diye, 1070- bin yetmiş gram diye okunur. Arada da 630 gr fark var yani.
Ozican Beyzaok12345 benimde o haftalarda 1054 dü ama bana doktorum 1 hafta önden gidiyor demişti ondan sordum 😊
Beyzaok12345 Ozican yok kuzum benim uyumlu gayet güzel sağlıklı dedi ama yinede bi şeker yüklemesi yaptırıcaz ona bakıcam dedi onun dışında bi sorunum yok Allah’a şükür sağlıkla gelsinlerde gerisi önemli değil 💓
Terspektif Ozge3747 okunuşunu yazılışını matematiğini biliyorum zaten canım 1070 gram kastettiğini anladım zaten sonradan. Keşke yorulmasaydın 😂