Nisannasell bende üstte kalsın diye yazıyorum canım. O kadar olumsuz şey duyup da bebeklerini gayet sağlıklı bi şekilde kucaklarına alan var ki. Sen stres yapma bebeğine yansıyacak. Bol bol dua et. İnşaAllah rabbim gönlündeki gibi sağ sağlim bi şekilde kucağına almayı nasip eder. Yoluna girer inşaAllah zaman, dua ve teslimiyet ☺️