_12222 Kızlar havalar da kapalı eşlerde çalışıyor eee haliyle bizde sıkılıyoruz havayla birlikte biraz sohbete ne dersiniz hamilelikten bahsedelim nasıl geçiyor bilgilerimizi paylaşalım ? Ne dersiniz 🤗
Gagacim _12222 bu aralar gündemim de korse ve kanguru var ☺️ Owli korse almayı düşünüyorum kullanan var mı ?
Gagacim _12222 33 haftalığım 8 kilo aldım ama zaten bayağı kilolu hamile kaldım göbeğimde 6 cm yağ tabakası vardı. Diğerinde kullanmadım korse