BilgeKaganVeAnnesi
Ben de oraya gidiyorum canım 36 haftayim doğum yapmadım ama doğumhanesine 1 gece kaldım erken doğum olabilir diye... birazcık bağırıyorlar kızıyorlar ama tam tesekkulu oluşu insanı cezbediyor tavsiye ederim.... benim bebegim benden önemli olduğu için hiç aldırış etmiyorum yenidogan doktorları çok iyi gözümle gördüm herşey doğum gerçekleşene kadar ondan sonra çok çok iglileniyorlar arkadaşım daha yeni dogum yaptı orda yaptı