Bebegumveben Merhaba bayanlar 12 haftalikken %60 kız demisti doktorumuz. 16+5 te erkek olduğunu öğrendik. Allah kalbimi biliyor hamile kaldığımdan beri hep erkek hissediyordum gönlüme göre oldu sağlıkla bekliyoruz insallah 😊💙
Yenianne26 Bebegumveben ya bana da 12 deyken erkeğe benziyor demişti. 16+5 te gittim erkek dedi şuan 20 haftayı cumartesi gidicem değişme ihtimali olur mu acaba
Bebegumveben Yenianne26 sanmıyorum ben sordum kiz demistiniz diye bu saatten sonra degismez pipisi gözüküyor artik dedi net konuştu