asyaa15 Henüz cinsiyet belli değilmiş. Bence zamana bırakın. Henüz başında kırmayın birbirinizi. İkinci oğlumuz doğacak ve kayınpederimin biz evlenmeden vefat etmiş. Ben eşime ısrar ettim ilk adını babanın adı olsun diye. Eşim kararsız hala. Diyeceğim o ki bu yüzden evlilikler bitiyor burada okuduk birçok hikaye. Kırmadan, üzülmeden tadını çıkarmak lazım bu anlar bir daha yaşanmayacak ☺️