Yesmckmk benim bir de kimyasal gebeliğim oldu ondan 2 ay sonra sağlıksız gebelikten düşük yaptım 2 ay sonrada yine hamile olduğumu öğrendim bu sefer çok şükür iyi doğumu bekliyorum. Folik asit kullanın ve endokrine gözükün mutlaka iyot eksikliğiniz de olabilir tuz sevmiyorsanız bile biraz arttırın yemeklerinizde ne güzel olumlu bakın birde hamile kalabiliyorsunuz ve Allah dağına göre kar verir sağlıklı bir evlat basip etsin rabbim