Sinemozdem
Selam kızlar 9+4 günlüm hamimeyim geçen hafta kontrolüm vardı herşey yolundaydı bidahaki kontrolümde haftaya pztsi ama ben çok merak ediyorum herşey yolundamı diye? Çünkü ilk günden beri hiç belirtim olmadı arada sağ kasığımda batmalar olurdu 2-3 gündür oda yok sizde durumlar nasıl?