Berkim
39+4 olduk ama hala tık yok gelmeye niyeti yok sanırım benim gibi bekleyenler var mıııı🤔🤔
Funda8
Olmazmı 🤦♀️ gelmiyor 39. Haftamızdayız bizde ağrı var sancı var bebek yok 🤯
Firdevsi
Hurma yiyin kızlqr bide sıck suya oturun sürekli inşaAllah tez zamanda gelir hayırlısıyla