Edaaa000 canım bende öyleyim 3 gündür felaket ishalim var. Dün akşam da nişan geldi. Bebekte çok kasılıyor sanki, sertleşiyor karnım. Bakalım ne olur Çarşamba günü kontrolüm var. 37+2 haftalık hamileyim ama bebeğin gelişimi önden gidiyormuş 3700 gram.