hulyafatmadmr aynen ben de herhalde 7. Haftalarda duymuştum zaman ne kadar yavaş geçiyor insan hemen duysun olsun bitsin istiyor iNŞALLAH bi sıkıntı olmayacak bi kaç haftaya kalp atışını da duyarsın. Kanamanı sürekli takip et olur mu koyu renk kanama gelebilir bildiğim kadarı ile vücut içeride biriken kanı atacak ama açık renk geldiği anda doktoruna danış. Koyuda bile bi çoğalma bi gariplik sezersen yine doktoruna başvur. Tabi doktorun daha iyi bilir ama ilk 3 ay tekrar denemeyin zaten sonrasında da gidişata göre doktorunla konuşur karar verirsin. Ben 6. Aya girdim bu ay ilk 3 ay küçük bi kaza geçirdik kanama falan yoktu ama ilişki olmadı doktor olmasın dedi sonrasında bi denedik denmekle kaldık 6 aydın adamcağız düz duvarlarda geziyor ama bebiş her şeyden önemli😇 doktor yasak koymazsa hamilelikte ilişki faydalı bile Doğumu bile kolaylaştırıyor. Dediğim gibi artık Doktorun yönlendirmesine göre karar senin😇 dualarımız seninle iNŞALLAH bi daha korkutmaz bebiş seni 😇