Fatmanzmgl iyide cihazın zaten ölçümlerde yanılma payı olabiliyor 1 hafta önden 1 hafta geriden gitmeside norml doktorunuz zaten norml demiş neden üzülüyorsunuz ki burada olumsuz yorum yapılsa doktordan daha mı çok cidde alıcaksınız bu sizi sadece strese sokar 💕 ki benimkinin kg 32 haftada o kdarcıktı hiç takmayın doktorunuza güvenin pozitif düşünün🤗