Happy46 Merhaba arkadaşlar ben 7 haftalık hamileyim dün gece rüyamda erkek bir çocuk gördüm arkasında kanatlarıda vardı melek yani😊benim gibi olan varmı acaba
Ummugulsum_44 Happy46 bende kız gördüm çok istiyorum ondan sanırım ama hiç düşünerek uyumadım çok tatlı gülen bir bebekti şimdi sen kız mısın diyordum kucağıma alıyordum hayırlısı bakalım🥰
EbruCnr Happy46 bende 8 haftalık hamileyim Rüyamda doktora gidiyordum ve cinsiyetinin kız olduğunu öğreniyordum İlk bebeğim erkek onun piskoljsylemi böyle gördüm bilmiyorum 😊
Happy46 EbruCnr benim 7 yaşında bir oğlum var çok kız istiyorum ondan belki ama içime hep erkek olucak gibi doğuyor😊
ebusss07 Happy46 haha bende diyordum bi oğlum var bir de kızım olsa diye ikili taramada erkeğe benziyor ilerleyen haftalarda emin oluruz dedi sonra her kontrolde dönmedi en son detaylı da öğrendik erkek olduğunu 🤣 oğlum da çok böyle nazik bazen diyorum hala kafam almıyor nasıl erkek olur diye 😂
Hzlhakko Happy46 hiç kız olsun erkek olsun olsun demedim ikisinide isterim ama ben hep erkek görüyordum istemsiz erkek oluyor seninde içine doğmuş olabilir
Happy46 Hzlhakko galiba ilk çocuğumdada erkek hissediyordum ve öylede oldu 4.ayında kız dedi 5.ayında kesin erkek dedi 😊
Rmysa_29 Happy46 valla bende 3 aylıkken görmüştüm sarışın mavi gözlü oğlum oluyodu.4.ayda kız gibi dediler ama ben hissediyodum.erkek diye his vardı içimde.27.haftada da erkek bebek dedi. doktorum sok olmuştum.😮
Edaaks Happy46 canımm bende çok güzel bi koz çocuğu görmüştüm kucağıma almıştım ama biraz büyüktü sonra dedim heralde kızım olacak rüyama girdi bi baktım erkek 😂😂 Hayırlısı olsun tabi ama rüyada hep tam tersi olur derler
Happy46 Edaaks tam tersi olmuş rüyalar bazen tersine çıkıyor ama bazende tam çıkıyor Allah’ın takdiri sağlıkla gelsinler inşallah😊