Kdrydn deniz bey yaptı devlt hastanesi adı üstünde cd vermiyor .. lafım size değil yanlış anlamayın insanlar sırf resim foto için çekmek istiyorlar oysaki bu yapılması gereken onemli bi tarama .. doktor kendi bakıyor ekranda hereşyi görüyo zaten çıkarken de rapor halinde sonucu veriyor.. dünden beri bir çok anne adayına yardımcı oldum bazıları turturmuş fotograf renkli görüntü cd vs ücretsiz bulup yapıyorsunuz şükretmek yerine beğenmiyorlar.. özele cok para verip çekmek isterlerse de kendileri bilr..