Minikmucizem_ bizim de ayrıntılı ultrasonda sağ böbreğinde genişleme görüldü. Doktorum tekrar perinatolojiye gitmemi ayrıntılı bakılması gerektiğini söyledi. O kadar korktum ki. Bi türlü perinatolojiye randevu alamadım, özellerde çok pahalıydı. Ben de farklı bi doktora gitmeye karar verdim iyiki de gitmişim. Hiç bir sorun olmadığını erkek bebeklerde böbrek genişlemesinin normal olduğunu söyledi. Doğumdan sonra ürolojiye göstericez. Yanlış yönlendirmiş olmayayım ama isterseniz siz de farklı bi doktor deneyin. En azından içiniz rahat eder.