Burcuu5 bende o haftalarda aynısını yaşamıştım. Doktora gittiğimde alanı çok geniş olduğu için pozisyonu değiştikçe daha az hissedebilirsin. Bu haftalarda çok uyurlar demişti. Kötü şeyler getirmeyin aklınıza. Ama yine de bebiş çok endişelendirirse siz de bi gidin derim içiniz rahatlar.