Susam05 Allah yavrunuza hayırlı ömür versin🙏 Ben de 30. haftamdayım son bi kaç haftadır doğumun yaklaştığını düşünerek geceleri uyuyamıyorum. Aslında cesaretli bi insanım acı eşiğimde yüksektir ama ne yalan söyliyim korkuyorum. Sanırım biraz da korkmamın sebebi burada okuduğum kötü doğum hikayeleri. Sizin gibi hikayeler beni biraz daha cesaretlendiriyo. İnşallah Allah bize de sizin gibi doğum nasip etsin. Ne kadar acılı geçirseniz de, acılı kısımları gözardı edip güzel şeylere vurgu yaptığınız ve içime su serptiğiniz için teşekkür ederim🙏😌