Sbnm06 Kizlarrr merhaba..Bu ay rahim filmi çektirdim ve adete son 3 gün var.Ama ben hiç birşey hissedemiorm:(( vücudumda bir değişiklik yok sadece sarı akinti geliyor onun dışında herşey ayni:((( rahim filminden sonra çoğu kişi sonuç almis onun için umitliydim:((( sizce var midir dersiniz:(
Gullcha Sbnm06 bende 21 eylulde rahim filmi cektirmistim adetime 10 gun var ben bu kadar merak ediyosam sen dusunemiyorum 😊 degerlendirdin mi yumurtlama gununu falan 😊 gogus hassasiyetin kasik agrin falan oldumu
Burcu_23 Bende rahim filmi çekildim. Dün adet olmam lazımdı olmadım. Test yapmaya korkuyorum negatif çıkar diye 🙈
Sbnm06 @Gullcha evet değerlendirdik ama önceki aylar hep bir belirti bulurdum kendimde şuan hiç birşey yok:( hanı hissederlermiş ya bende hiç bir hissiyat yok erken gebelik testi bile yapmak istemiyorm nasıl olsa tek çizgi yine die:(
Sbnm06 @Burcu_23 yaaaa:))) bence hemen yapmalısın gününde geçmiş ayy hadii inşallah varya güzel Allahım bizlerede tez vakit hayırlısıyla nasıp etsin. belirtilerin varmi
Burcu_23 Sbnm06 daha yumurtlama döneminden öncesinden göğüs hassasiyetim ve sol kasığımda arada nefesimi kesen kramplar oluyor tek belirti bu ikisi. Allah inşallah sanada banada her isteyene nasip etsin inşallah.