defne55 Ilknur93nur banada doktorum yazmıştı ben kullanmadım ama çok iyi bi vitaminmis öyle duymuştum canım herkes çok memnun
Hotic Ilknur93nur ben de etkili olduğuna inanıyorum ama benim midemi çok rahatsız etmişti pek kullanamadım ama kişiden kişiye değişir tabi
Hayalet Ilknur93nur ben kızımda 5 ay kullandım doğum yapmadan bi kaç gün önce bitmişti şimdi de tekrar onu verdi hem balık yağı hem de vitamin ben çok faydalı olduğunu düşünüyorum
Hayalet Sirinida hayır ilk hamileliğimde kullandım ve ikinciye kalınca da doktorum vermişti o zaman kızım hala emiyordu zaten üstünden çok geçmeden kendisi bıraktı
Ilknur93nur Bende 12 haftalık hamileyim doktorum verdi kullanan var mı merak etttim . Folik asit içinde olduğu için folik asit kullanmıcamn artık birde emzirme dönemi için olanı varmış reçeteyi okuyunca gördüm
Ebru5553 Ben kullanıyorum canım düzenli olarak bebeğin kemik gelişimi için önemliymiş doktorum yazdı aldım