zgrYilmaz Selam anneler daha 12.haftadayım ama karnımı görseniz sanki 5 aylık hamile gibi kocaman haImsızlık öldürüyor beni 2.5 litre su içmeme ragmen böyle
ressamanne_ zgrYilmaz bende 6. Haftama gircem şişim ya şimdiden diyorum ne bu böyle nasıl geçicek🤦🏻♀️
fnur zgrYilmaz benim de.hamileligimn.basindan beri var şişkinlik 32.haftadayim ve hala var baslarda daha coktu ama karnimda büyüktü
Kbrazcan zgrYilmaz bende 8 .haftamdayım canım aynı dediğin gibi karnım kocaman gazım çok bişey yemeden bile sanki dünyaları yemişim gibi boğazıma kadar doluymuşum gibi hissediyorum
zgrYilmaz ressamanne_ 😬😬 dr a sorcam ben bi arkadaşıma duphalac diye bi ilaç verdi bağırsakları çalıştırıyormuş
NaimeYilmaz zgrYilmaz benm bagrsaklar calısıo bu arada ona ragmen öle ama gaz ödem şişiriyor sanırm kayısı az cok fayda edıor ama snra gene aynı..
sibelll Demir ilacı kabız yapıyı DİE biliyorum sırf bu yüzden decaviti de kullanmayı bıraktım kullandığım gün başlıyo hazımsızlık
NaimeYilmaz sibelll Karısmak gıbı olmasın ama doktorunuzn bılgısı varmı ? Kansızlık kabızlıktan cok daha buyuk sorun degılmıdır ?
sibelll NaimeYilmaz demir değerlerin normal çıktı ama decavitte demirden olduğu için kabız yaptı herşeyi yiyen biriyim vitamin ilaçlarını çok önemsemiyorum besinle aldığımı düşünüyorum hiç kullanmayan sağlıklı bebekler dünyaya getiren birçok arkadaşım var
zgrYilmaz fnur aynıymışız desene 😬 Valla suyu 2.5 litre nin altında içmiyorum yediklerime de dikkat ediyorum hormonlar ne yazık ki 😏
Bilgee Bende 11+2 deyim sürekli gaz sorunu yaşıyorum kuru bir agrı karnımda kaç gündür ne yapıcam bilmiyorum