ZorYollardanAsipGelenim
2.aya girip kontrole gittiğimde doktor kese etrafında kanama olduğunu söyledi. Progestan hap verdi 400 mglık. 1 hafta boyunca ayağa kalkmadan yat ve bu ilacı kullan dedi. 1 hafta sonra kontrole gel diye ekledi.
Bende kanama olmadı, dediklerini yaptım ama düşük olacak diye de çok korktum tabi. Allah’a emanet ettim bebeğimi. Kontrole gittiğimde kanama alanı dağılmıştı. Bende yaşadım aynısını ama 1 haftada atlattım çoğu gebe de bu durum var sakin ol ve ayağa kalkmadan ilacını kullan canım