esmaakts Kızlar nisanım geldi sabah 5 gibi kasıklarımda sanci var ama açılma olmadığı için doktor yolladı dualarınızı bekliyoruz inşallah 😊👍
Kubra9595 esmaakts hala nisani gelip bekleyenlerdenim 2 cm benim gecen persembe öyleydi tabi bu persembe kontrol var bakalim nolcak 😑
Betuel11 esmaakts 39+5 keşke benimde gelse 🙄 hayırlısı ile sağlıkla bi avazda inşaallah kurtarsın Rabbim. darısı ben gibi bekleyenlerin başına :)
busra-mutluanne1 Allah yardımcınız olsun sağlıcakla kavuşmanız dileğiyle evladınıza güzel haberlerle dönün inşallah😊