Gizemabc Merhabalar, gebeligimin basindan beri gittigim hastanede dogum yapmayi dusunmuyorum. Calisabilir raporu dogum yapacagimiz hastaneden mi almamiz gerekiyor? Boyle bir ayrim var mi?
lisansli_Mom49 Gizemabc bende bilmiyorum bekleyeyim özelde aldığımız rapor geçerli olur mu acaba bilen varsa yardımcı olur mu
Paganfront lisansli_Mom49 özelde aldığınız rapor zaten otomatikman SGK sistemine geçiyor, merak etmeyin
Paganfront Merhaba doğum yapacağınız hastaneyle bir alakası yok raporun. Doktorunuz size A hastanesindeyken vermiş olabilir raporu ama doğumu B hastanesinde yapacaksınızdır hiçbir bağlayıcılığı yoktur. Ben de aynı şekilde verdim çünkü, doğumu başka hastanede yapacağız
Gksu86akkc Tam 32 haftada Dr herhangi bir hastane hic onemi yok sadece Kadindogum Dr u size calisir raporu verecek bu raporu 1 kere aliyorsunuz onda iznin baslama tarihi yaziyor Mesela ben 32 de aldim yani 28 eylulde ve 02 kasim yaziyor yani 02 kasimda tatil zorunlulugu baslayacak oda 37 hafta oluyor
Gizemabc Gksu86akkc peki 32de aldigimiz calisabilir raporu 37degil de ornegin 35.haftaya kadar calisabilir seklinde alabiliyor muyuz?
cansin92 Gizemabc hayır bende aldım doktorumun bana söylediği şey 37 haftaya kadar verebilirim ama 35te kesmek istersen tam 35.haftanda gel çalışamaz raporu veririz dedi
Gksu86akkc Gizemabc evet alabilirsin yada 37 ye alirsin tekrar 15 gunde bir gittigin kontrolde one cekersin
Gksu86akkc Gunalp2345 oyle bir zorunluluk yok ama kendi kadin dogum Dr olmasi lazim baska yerden rapor bozduramaz alamazsiniz vs Kulak b.bogaz olmaz yani