ebruidil benim bi tanidigimin bebeği 4 aylık oldu hala kusuyor canım emdikten sonra doktoru normal fazlalığını atıyor demiş bi sorun yok yani gene bak eğer için rahat etmezse bi çocuk doktoruna sorarsın ama biseyi yoktur bence midesi küçük doyduğunu anlamıyor bi anda memeye yüklenince fazlalık çıkıyor haliyle 😊