Oley
Merhaba Arkadaşlar, hamileliğimin başından beri çok rahat geçtiğini soyleyemem. Tüp bebek tedavisi malum kolay olmuyor. Çok şükür ama her hafta bir şey çikiyo😭 27.haftaya girdik. Şimdide kurdeşen çikti. Hayatimda ilk defa boyle bir sey yasiyorum gozlerim, alnim,kollarim, boynum deli gibi kasiniyo. Bugun cildiyeye gittim bir merhem ve hap verdi. Merhem guvenli ama hap normalde hamilelikte kullanilmiyormuş. Kadin dogum doktoruma sordum sadece 3 gun kullan dedi. Mecbur kalinan durumlarda veriyoruz dedi. Ama icim hic rahat degil. Bu durumu yaşayan varmidir ? Varsa nasil bir tedavi uygulandi? Paylasirsaniz sevinirim.
Fuldenk
Canım bende hamilelikten önce de ürtiker vardı o yuzden en baştan berı cok sıkıntı çektm. Cildiyeci ilaç ve krem verdi. Mecbur kullanıyorum aşırı atak geldiğinde. Bu ataklar bebeğe de zarar dedi. Sadece doğuma yakın bırak dedı. Bende ayda 3-4 kez hap kullanıyorum. Ama senınkı muhtemelen gebelik kaşıntısıdır. Sürekli cildini nemlendir ılık duş al. Ceviz, çilek, badem aşırıya kaçmadan ye. Kaşına yere ıslak bez sar ve bekle rahatlatıyor.Doktorun bana dedıklerı bunlar. Çok geçmiş olsun.