Fasulyemizzz Adetime 2 gün var bugün kan aldırdım sonucum 1.79 çıktı böyle bi sonuçla karşılaşan var mı kimyasal gebelik falan olabilir mi
Mormenekse Fasulyemizzz tüp tedavisi gördüğüm için çok kan testine gidiyorum bir keresinde 4.5 bile çıkmıştı fakat olumsuz demişti doktorum insallah allah gönlüne göre verir en kısa zamanda üzülme🙏