Sinemozdem evet ben bildiğin rahat rahat oturup kalkıyorum ağrı sızı yok koku hassasiyeti kusma mide bulantısı çok şükür Allah’a olmadı hiç diyordum öldü heralde yine karnımda ama çok şükür sağlıklıydı bugun baktırdım sizde rahat olun sadece göğüs hassasiyeti var hafif oda çok değil dolgunluk şişlik pek yok 🙂 hepimiz sağlıklı salih evlatlar doğururuz inşallah 😊