KizirEsra 22 hafta 4 günlük kız annesi oluyorum ve normal Doğum mu sezeryan mı karar veremedim yardımcı olur musunuz??
Hatce06 KizirEsra canım bende 19+4 üm oğlusum olacak. kesinlikle normal Doğum istiyorum inşalah hayırlısıyla öyle olur 😱Normal Doğum da bırkac saat agrı cekıp iki güne kendıne gelıp toparlanıyorsun. Sezeryan yapan çoğu kişi memnun degıl
KizirEsra Hatce06 Allah izniyle sağlıkla gelsin evet herkes aynı fikirde normal Doğum en sağlıklısı oluyormuş teşekkür ederim 🙏🙏