Ayse08emre ben özelde çalşıyorum 28 haftalığım. 32de çalışabilir raporu alcam.doğuma 3 hafta kalana kadar çalışabiliyorsun. 8 hafta doğum öncesi doğum sonrasıda 8 hafta iznin var .istersen kullanmadığın izinleri doğum sonrasına aktarabiliyorsun. bu senin yasal hakkın canım bunu araştır bizde böyle diye birşey yok