Nerminnn hiç korkma canım kızımda bende öyle oldum 3 hafta geride kalmıştı özel fite daha fazla taşıma sezaryenle doğum yaptıralım sana bugün deyince elim ayağıma dolandı devlete gittim sunniyle normal Doğum yaptım aynı gün 🥰 maşşlh sağlıklı dogdu küveze de girmedi bide senin bebeğin 3 kiloyu bulmuş bnm kızım 2.500 doğdu hiç korkma canım dogurttururlar seni bekletmezler