Eygy parmaktan almadılar.Kolumdan normal kan alındı önce açlık sonra solüsyon içtim 1 saat sonra tekrar kan verdim bundan da 1 saat sonra 3. Kanımı verdim.
Açlık 79
1. Saat 145
2. Saat 170 lerde çıktı normal dedi
175 altı normal sıkıntı yok gibi bişiy dedi yanlış duymadıysam.