elifayse Kizlar bu durum normal mi? Adet olacakmişim gibi kasiklarimda çok kotu bi agri var , biraz fazla hareket edincede belim ağrıyor 😥 bu dogumun yakin oldugunu mu gosterir? Ilk gebeligim o yuzden pek bi bilgim yok🤷♀️ yardimci olursaniz sevinirim🙏
Kubra9595 elifayse 37+4 düm bende ara ara bendede oluyor 2 cm acilma ve hafif sancim varmis bence sende bekleme cnm bi doktora git dogum baslangici olabilir
Kubra9595 elifayse o zaman sende benim gibi bekliceksin 🙄 ins sag saglim dogarlar son zamanlar evden cikamaz oldum