Elalcev06 Merhaba ben 14 hafta 4 gunluk gebeyim ıkılı taramam oldu ve sonucları guzel çıktı 3 lü tarama ya gerek duyuluyormu yoksa gerekırse mı yapılıyor ?
Deletedmom124 Elalcev06 ben özelde de devlette de gerek duymadım doktor bir sorun çıkarsa aldıracak mısın? Dedi hayır neden aldırayım evlat benim evladım Allah’ın emaneti dedim tamam o zaman gerek yok dedi 2 ki yaptırmıştım doktorun ısrarı üzerine
Emikkca Elalcev06 devlette ikili taraman normalse 3 luye 4 luye gerek duymular bence yaptirma bebekten sivi falan aliyorlarmis bende yaptirma bebegine birsey
Elalcev06 Emikkca Medine_1992 devlete gıdıyorum sonuçlarım oldukça ıyı çıktı oyuzden gerek duyuyorlarmı yınede 3 lüye
Medine_1992 Emikkca canım sıvı falan alınmıyor 3 lü 4 lü de sadece kan testi ve ultrason muayenesi senin dediğin risk çıkan gebelere yapılıyor
Medine_1992 Elalcev06 canım benim de çok iyi çıktı istediler 3lü oda iyi çıktı şükür rutin yani dedi araştırma hastanesi