Gizemnunal Merhaba kızlar bazı belirtilerden şüphelenince hastaneye gittim ve kan verdim bhcg6500 çıktı 6 haftalık hamileymişim sizce bebişin kalbini ne zaman duyarız bilgisi olan yazabilir mi lütfen çok heyecanlıyımmmmmm🙈🙈🙈
anne543769 Gizemnunal canım biz 4 gün önce duyduk 😊😊6+2deydik 😊🙏🏻 çok şükür sende en geç 1 haftada duyarsın
Senaysn Gizemnunal kuZum benim ya cok sevindim rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin. 6000 de sana 6 haftalık demiş. Bana 8000 küsür de 2.5 haftalık dedi acil doktoru. Kafam karıştı şimdi 😂
Anne1_ Gizemnunal beta değerine göre şu an keseyi görürsünüz 5000 den sonra görülüyor diye biliyorum bi hafta kadar sonrada kalp atışı duyuluyor zaten🤗
Tazeanne0134 Gizemnunal sakin ol kuzum evet hamilesin ben 7+3de duymuştum ama senden değişe bilir ama bi dahaki kontrolünde duyarsın büyük ihtimalle hayırlı olsun