Sabahtan beri belimde Ağrı vardı öğlen uyudum bel ağrım geçti fakat şuan da kaşıklarımda Ağrı ve kramplar oluyor eğilemiyorum yada bacağımı kaldıramıyorum iğne gibi batma oluyor ve ön kısmıma baskı oluyormuşta idrarı mı kaçıracak gibi hissediyorum normal mi ? 26+5 haftalık gebeyim