FztFatmaa benim de gebelik şekerim vardı. Suyum patlayıp gittim 39+5 te. Benim bebeğim iri değildi yalnız. Normal doğması gereken kilodaydı. Sancım oldu şekerim düştü tabi. Ama açılmam olmadığı için sezaryen oldum. Benim doktorum şekerin normal doğuma engel değil demişti. Senin niye öyle dedi ki. Ama bi hastasının da normal doğumda şekeri çıkmış onu da söylemişti. Sadece sancıdan güçsüz kalıyorsun canım.