Kuncut123 Kızlar merhaba.Ben aranıza yeni katıldım.Öncelikle her birinize saglıklı gebelik süreci dilerim. Gelelim sorunuma.Ben 25 haftalık hamileyim.17-18ci haftadan beri memelerimden sivi az az geliyor.Son 1-2 haftadir fazla gelmeye basladi.Fakat yalnizca sol göğüsümden.Sagdan hep az gelirdi.Bu gece sag göğüsümden de gelmis,fakat rengi koyu kahverengi gibi.rengi beni korkuttu.böyle durumla karşılaşanınız varmı??yardim ederseniz sevinirim.Öpüyorum 🤗🙂😘
aslimutlu1 Kuncut123 var ben . 14. Haftadan beri geliyor benimde . Elleme sagma canım . Sorun yok , normal 🤙
hunilimom Kuncut123 canım ellememekte dikkat et normal hormonların değiştiği için süt bezlerin çalışıyor
Ikbalper Kuncut123 bende 25 haftalığım canım . Aynı durumdayız bendende geliyor kolustrum. Doktorum sıkı südyen kullanmamı önerdi,işe yaradı ve kesinlikle elleme - sıkma rahmi kasıyormuş Doğumu tetikliyormuş . Vücut bebeğe hazırlıyor kendini🤰🏼
Kuncut123 aslimutlu1 cevap yazdiginiz icin tesekkur ederim.Rengi koyu kahverengi gibi olmasi sorun olurmu?ona takildi aklim 🤔😟
aslimutlu1 Kuncut123 koyu sarı akıntı normal ama kahverengini inan bilmiyorum . Mutlka danıs doktora .
Kuncut123 Eseenn aynen bende de oyle.yalnizca sol gogusumden.fakat sagdan bu gece kahverengi geldi sut(((
Kuncut123 Ikbalper tesekkur ederim canim.sende sivinin rengi koyumu peki? Rengi korkuttu beni((( bir taraftan sarimsi geliyor,digerinden ilk kez koyu kahverengi
Ikbalper Kuncut123 😂rengi çok tutturamıyorum genelde çamaşırıma geçmiş olduğunda farkediyorum cünkü😂😂😂😂. Ama beyazdı bir kere yakaladığımda 🤔 doktoruma sütüm geliyor dediğimde rengini sormadı mühim birşey olsa sorardı ne renk falan diye bence. Hiç sıkıntı yapma kendine canım birşey olduğunu sanmıyorum 🥰💓