Ay_se1334 Rabiaaydin 13 haftalıkken çekti ama şuan 14+5 ekim 25 tw kontrolüm var bakalım hayırlısı olsun canm 🐣
Momdilay Ay_se1334 14+4’üz biz de🤗🤗 cuma günü kontrole gittim doktor cinsiyetini söyledi sizin de bellidir ☺️🤗
Momdilay Esmagunca bence kız ama bişeye dayanarak söylemedim,fotoya bakınca içimden kız geçti nedense,sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin rabbim🙏🙏