Gulsum4747 Iki gun once sabah 5gibi kustum cumartesiydi acile gittim serum takildi kadin dogum servisine yolladilar cati muayenesi yapti acilma yoktu nstye bagladi sanci cikti aksam 6da yine cagirdi tekrar bagladi hafif sanci cikti yine suyun gelirse yada sancin artarsa gel dedi eve geldm sabah uyandim belimin agrisindan yuruyemiyodum gecer dedim temizlik yuruyus yaptim ikinci gun oldu hala gecmedi daha kotu oldu bel agrim gece boyu kustum napmam lazm 34+2haftaligim
Real Gulsum4747 bu hafta çok erken doğum için .ben olsam hafif ağrı bile olsa giderim hastanede olmak daha güvenilir aksi bi durum olursa yani doğum ihtimali ciğer geliştirici vururlar .
Kuzeyaras Gulsum4747 derhal Dr ile temasa geç hastanede yatırır enazından ilaç ile durdurulur bir kaç hafta daha ama evde bEkleme bence
Gulsum4747 Erkanpasam iki gun once 3te gittim sanci cikti git 6da yine gel dedi gene gittim sanci azalmsti eve yolladi siklasirsa yada suyun gelirse gel diye
Huris_kadir Bence de doktora gitmelisin böyle seyleri ihmal etmemelisin... hem kendin icin hemde bebegin için
Erkanpasam Gulsum4747 allah yardimcin olsun bacim surec zor ama sonra kucagina aldiginda herseyi unutuyor insan annelik baska bisey
Real Gulsum4747 peki net bişey soylemedimi bebek nasilmis donmusmu.yada yakın zamanda ağır iş yaptinizmi bu arada otururken bile ayaklarınızı aşağı sallamayın uzatın yatın .
Gulsum4747 Real bebek daha donmemis dedi dogum gozukmuyor dedi ama lavaboya gittigimde surekli kafasini asagda hissediyorum
Real Gulsum4747 son zamanlar da öyle oluyor aşağı doğru baskı bendede olmuştu ayağa kalkarken karinimi kaldırıyorum önce :) ama siz gene bı gidin bel ağrısı icin doğum sancısı beldenmi vuruyor emin değilim ama benim karın kasik çevreme geliyordu.
Real Gulsum4747 ins sadece bel agrisindan ibarettir .farklı bişey hissederseniz gidon hemen . Evde dinlenin ben son zamanlar koltukta yatıyordum belimi koltuğa dayiyordum altini kirlentle dolduruyordum başkan türlü çok ağrı oluyordu.
Gulsum4747 Kuzeyaras cumartesi gittim suyun gelirse yada sancilarin yukselirse gel dedi bende sdce siddetli bel agrisi var