Happymamizmir şöyleki hem testin bi kesinliği yok hemde Tedavisi yok sadece gebelik sonlandırabiliriz dedi doktor bende öyle bi düşüncem olmadığı için yaptırmadım pişmaan da değilim. Ablam yaptırdı yzde 80 down sendromlu dendi illa alıcaz dendi ablam aldırmadı ve kalan ayları stres içinde geçti amaaa maşallah 2 yaşında sapasağlam boncuğumuz var😊 şuan herşeyimiz normal hatta 1 hafta önden gidiyo oğluşum. detaylı ultrasanda görücez artık ne var ne yok😍