Oykum_23 Melikekpln ayy bende oyleyim 7. Haftamdayim surekli gazim oluyor ve kabizlikla basim belada sanci yapıyor karnim okadar agriyorki ilk zamanlarda yerlesme sancisi falan sanmistim ama simdi bu kabizlik yuzunden surekli sanciliyin napicagimi bilmiyorum