dfnomr yani bu korkuları yaşamaktansa 9ay nedirki gelip geçiyor illa bişey olmak zorunda değil eşine ilgini gösterdikten sonra hiç konu dahi olmadı bizde. Bizim bitti bile nasıl geçti zaman anlamadıkta. İnş güzel haberlerini bekliyorum. Onu yap bunu yap demicem en güzeli doktoruna git konuş için rahatlasın çünkü geri dönüşü olmayan şeyler. Ben o kahverengi leke deyip dikkate almayan bi doktor yüzünden önceki bebeğimi kaybettim. Rabbim kimseye yaşatmasın..