Ozgenur55 Canlar ben 5+1 hamileyim, fakat alttan muanede kese gözükmedi. Siz kaçıncı haftanızda gördünüz acaba☺️
Minnosizmmm Ozgenur55 betan düzenli arttı mı? Ben de 4. Hafta da alttan muayene ile keseyi görmüştük ama benim durumum riskliydi ve ilk gebelik şuphesinde erkenden doktoruma gitmem gerekiyordu o yüzden erken görmüş olabilirim
Kuzumm55 Ozgenur55 ben de 5.1 de görülmedi 1-2 hafta sonra gördüler canım endişe etme geç döllenmedir