kbrnur34 evet aynı şekilde 3 gündür devam eden sancılardan dolayı gittim, aynı şeyi söyledi doktor. Böbrek genişlemesi diye. Size de aynı şeyi söylediğini duyunca ciddiye almadım açıkçası. Berbat birisiydi zaten yatarken de ağlıyordum ben nst de. 29+4 üm ve birşey demeden direkt çatı muayenesi yaptı kendime gelemedim resmen