Sadiyy35 Mini9 bende 39+1 olmasını bekliyorum bekliyorum korkuyorum erken sancım gelir diye inşallah gelmez bekler bizimkide
Mini9 Fasulyeveannesiii haklısın canım ben korkudan biraz da duygu karmaşası yaşıyorum sağlıklı olsunlar yeter ki gerisi unutuluyor, senin de yaklaşmış allah kolaylık versin
Mini9 Sadiyy35 ben 34. Haftada düzenli sancı nedeniyle ciğer geliştirici iğne oldum ondan sonra her an doğacak korkusuyla geçti şimdi de kendisi gelmiyor 😄 Senin kaçıncı hafta
Mini9 Sadiyy35 39 a bi şey kalmamış ya zaten gelişimini büyük ölçüde tamamlamıştır hiç korkma sağlıkla gelsin inşallah
Sadiyy35 Mini9 ben sancı su gelirde anlamam falan diye korkuyorum çevremde çok anlamayan ondan dolayı yoksa bende doktordan 7 Ekim istedim annem araya girince 10 Ekim oldu
Nesliiiiiiiii Mini9 hahah ay bu çok iyiymiş gerçekten alemsiniz😀😊rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsinn🤲🏻 Yanınızda koynunuzda olması daha güzel bi histir eminim sabırsızlıkla bekliyoruz bizde bakalım😊
Adelina Mini9 her guzel seyin sonu var malesef canim icimizde tutamayiz,sag salim kucagina alirsin insallah,darisi bizim basimiza