Merveltnts astımım var normalde ama evlendikten sonra yozgata yerleştik iki yıldır hiç öksürük bile olmuyodu iki hafta önce bi başladı öksürük krizleri nefes alamaz oldum göğüs hastalıklarına gittim röntgen çekemiyorlar zaten solunum testide hamilelikten dolayı yanlış çıkar zaten dedi pulmicort diye bi inhaler verdi bi haftadır kullanıyorum ama hala düzelmiş değilim acilede gittim hamilesin bişey yapamayız dediler antibiyotik verip yolladılar üç gündürde antibiyotik içiyorum ama düzelme yok malesef gece gündüz farketmeksizin öksürmekten uyuyamıyorum nefes almakta zorlanıyorum