3boysmom Clkbra ilk gebeliginiz ise hissetmeniz zor ama 2.ve ustu gebeliklerde hissediliyormus. Benim ilkti 19.da hissetmeye basladim kucuk kucuk:)
Leyla9292 Clkbra üçüncü gebeliğim 21 inci haftada hisettim. Genelde geceleri uzanırken oda her gebelik aynı değil
Clkbra 3boysmom az once uzanirken karnimin icerisinde bi balon patlar gibi oldu o kadar korkuyorum ki acaba kese patlamis olabilir mi? Henüz kan gelmedj cok korkuyorum sizin 3cu gebeliginiz bilginiz vardir
Huriye_Mutlu 18 haftama girdim karnımda böyle ufak ufak seyretiler oldu kelebek gibi daha sonra minik minik pıtpıtlar 😊
kaan Clkbra oğlum 28 de hissettirmişti şimdi kızıma hakileyim 16 da farkettim ama cooook sakin bir bebis
Merveguvencapan Clkbra 17. Haftamızda karnımın sol tarafında kapı tıklatır gibi üç kere pıt pıt pıt yaptı oğluşum 😍
zcnmerve Clkbra 15.haftamda seyirme gibi bişey hissettim iki kere üst üste sanırım bebeğimdi😌 sonrasında daha sık sık hissetmeye başladım.
Merveeex Clkbra kese patlasa suyun gelir durduk yere de kese patlamaz öyle bişe de hiç duymadım zaten bagırsak hareketlerindir ya da bebeğin hareket etmiştir