Ryhnn Kızlar merhabalar 😔39 haftadayız artık kızım doğsun istiyorum sadece arada alt tarafta bazen baskı gıdıklama gibi oluyor 🤦♀️ve hala karnimda minigim kipir kıpır yeri hiçte daralmadi gelmek istemiyor🙄 . Bu arada kilomuz 3.500 görünüyor böyle giderse nasıl doğuracağım diye düşünüyorum 😐devlet hastahanesinde kontrole gidiyorum doktorum çatı muayenesi yapmıyor. Önerilerinizi bekliyorum . 😔Suquat plates topunda yuvarlak hareketler deniyorum yapıyorum zaten .
ftscebeci71 Ryhnn Merhaba 😌 Bizde 37 haftalık olduk bende bir an önce kızım doğsun istiyorummm🙄 Neden çatı muaynesi olmadın? Neden yapmadılar yada
YudummBall Ryhnn aynı dert bendede var 40+4 oldum sabah kontrolüm var suni sancı vericekler heralde sancı acılma falan hıc bısey yok ve herkes sunı sancı konusunda o kadar korkuttuki beni korkudan uyuyamıyom ya sabah direk sancı icin dogumhaneye çıkarırsalar dıye 41 haftadan fazla beketemezlermiş devlet hastaneleri böyle diyor
Sumru4 Ryhnn Yani tabii ki her doğum kişiye göre farklılık gösterir amma.. 3. doğumumda kızım 41+2 de gelmişti. Yapmadığım yürüyüş hareket kalmamıştı. Ama hepsinin bir zamanı var onu bekliyorlar..
Sennurkocin Ryhnn benimki 38 haftada 3700dü. Geceleri hiç uyuyamıyorum gündüzde aynı ya oturduğum yerde uykuya dalıyorum ya da ayakta bı yere yaslanarak gözlerimi dinlendiriyorum yatarak hiç rdhat değilim ağrım oluyor şimdi 39 olduk göğsüme falan vuruyor sürekli ne yapacağımı şaşırdım doktor 41i beklerim diyor
Ryhnn ftscebeci71 doktorum suan hersey normal gidiyor dediği için yapmıyor devlet olduğu için sanıyorum.
ftscebeci71 Ryhnn Hmm benimde yarin kontrolum var devlet hastanesi benimde olurum heralde yapıyorlarmış diye duydum yani 37 nci hafta da yapıyorlar
Ryhnn ftscebeci71 tugce_2501 Doktoruma sordum doğum sırasında yapabilirim dedi ay çok endişeliyim zaten normal.dogum istiyorum birde sonradan sezeryan dönerse çok.uzulecegim
ftscebeci71 Ryhnn Anladımm.. ay bende normal istiyorum bi aksilik çıkıcak da sezeryan olacak diye ödüm kopuyor😔
tugce_2501 Ryhnn Ben çatı muayenesi oldum çatın müsait dedi normal doğum olur dedi ama 40+2 olduk perşembe günü randevum var doğumu başlatacağını söyledi doktorum bekliyorum ama ben belki kendiliğinden gelir diye
tugce_2501 YudummBall aynı durumumuz ben meryem ana eli otunu denicem bakalım açılmaya yardımcı oluyormuş
Ryhnn YudummBall Umarım dilediğin gibi geçer sağlıkla kucağına alırsın benide suni için korkuttular çok söyleyen var sezeryan olsana o acıyı çekene kadar dediler bebelerimizin sağlığı için hangisi uygunsa inşallah o olsun sabah güzel haberlerini bekliyoruz
Miramm2601 YudummBall aynı durumdayız 😞😞suniden ayrı korkuyorum sezeryandan ayrı bebeğim kendi gelsin çok istedim ama gelmiyor 40 +5 oldum napacam bilmiyorum yA
Ryhnn Sumru4 bekle bekle nereye kadar insan son zamanlarda iyice bunalıma giriyor etraf da en hala doğurmadın mi dedikce
Ryhnn Sumru4 birde okadar bekleyip sonrasında sezeryan.olacaksa diyorum ne gerek var yani bebek içerde iyice kiloda alıyor
Sumru4 Ryhnn Bence tevekkül edin elbette zor ama.. bu 4. Gebeliğim bekliyorum yaş ilerleyince ilk hamilelik gibi de kolay değil inanın. Ve en erken olan 39+6.da 2.bebeğim ilk oğluşumdu. 4.150gr ilk bebeğimi isteyerek normal doğum yapmıştm 40+3.te...
Ryhnn Sennurkocin ya gerçekten ben anlamıyorum bu doktorları 41 e kadar bekleyip bebeği sıkıştıracak sanada eziyet ettirecek inşallah biran once normal yoluyla gelir . Hayır sonrada iri bebek deyip sezeryan yapacak yani öyleyse hif bekletme demek istiyorum ama devletse sözümüz geçmiyor malesef
Sennurkocin Ryhnn kesinlikle öyle. Bebeğim 4ü gececek gibi ben illa sezeryan demiyorum ki suni istiyorum imkanım varken dogurayim istiyorum ama illa 41 bekleniyor