Sedos2020 Kızlar 8 + 2 hamileyim .bugün 2. Ayima girdim yani tam adet günüm bel ve hafiften kasık ağrım oldu..az önce lavaboya gittim.silindigimde afedersiniz kılcal damar şeklinde kırmızı kan gelmişti akıntının içinde..iki kez silindim ikisinde de vardı.bu arada iki hafta önce pembe lekem olmuştu doktor düşük tehlikesi deyip Protestan başlamıştı çokta düzenli kullandığım söylenemez ama bugün duzenli almıştım.benle aynı durumu yaşayan varmı adet dönemi böyle lekeyle karşılaşan varmı?
Tugbaztrk Sedos2020 geçmiş olsun, düşük tehlikesi var demiş doktorun, bende yasadım aynı süreci, ilacı ihmal etmemelisin ve dinlenmelisin. Ben ilk ayaklandıgımda tekrar olmustu kanamam. İlacı düzenli içmemek biraz ihmalkarlık olmuş
Sedos2020 Tugbaztrk aynen canım lekelenmem. Kesilince daha birşey olmaz sandım salak gibi şimdide çok korkuyorum.