Mlk12- hastaneye gitsem ne yapabilirler bilgisi olan varmı ? sag böbrek agrısı yasıyorm canm yanıyor yaşayan varmı ?
Sulebrk Mlk12- ben yaşadım gitmedim ilk başta sonradan çok sancılandım 1 gece yatırdılar hastanede böbreğimde genişleme vardı bebek tehlikede değildi allahtan bence git hastaneye bebek tehlikeye girebilir
Alisalpa Mlk12- sakın aksatma şuan sağ böbreğimde stent var hamileyken takıldı. Bol bol su iç. Ve sol tarafına yat. Hangi tarafın ağırmıyorsa o tarafa..
Baharkrgc Ben kızımda böbrek ağrısı çektim berbat bi ağrı bebek böbreğe baskı yağtığı için ağrı çok olur gittiğimde ağrı kesici veriyolardı geliyoduk eve iki saat sonra tekrar başlıyodu ağrım o yüzden bir ay erken doğum yaptım 😐
Mlk12- Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için ben böyle bir acı hayatım boyunca yaşamadım 2 saat sonra geçti ama bel ağrım geçmiyor dr gidecegim bugün inş birşey yoktur muhtemelen üşütmedendir